Wykorzystując zaangażowanie naszych interesariuszy i analizę istotności, koncentrujemy się na kwestiach o wysokim priorytecie w obszarach, w których możemy wywrzeć największy wpływ. Poniżej przedstawiono przegląd postępów Kraft Heinz w zakresie zobowiązań firmy i kwestii materialnych.
Zmniejszenie intensywności zużycia energii o 15% w naszych zakładach produkcyjnych do 2025 r. (na tonę metryczną wytworzonego produktu).
Ukończono: -2.2%
Zakup większości energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych do 2025 roku.
Ukończono
Zmniejszenie intensywności zużycia wody o 20% na obszarach zlewni wysokiego ryzyka do 2025 r. (na tonę metryczną wytworzonego produktu).
Ukończono: 5,2%
Zmniejszenie intensywności zużycia wody o 15% w naszych zakładach produkcyjnych do 2025 r. (na tonę metryczną wytworzonego produktu).
Ukończono: 2,8%
Zmniejszenie intensywności składowania odpadów o 20% w naszych zakładach produkcyjnych do 2025 r. (na tonę metryczną wytworzonego produktu).
Ukończono: 6%
Postanowienie, aby do 2025 r. opakowania w 100% nadawały się do recyklingu, wielokrotnego użytku lub kompostowania.
Ukończono: 83%
Stworzenie w pełni okrągłej butelki ketchupu Heinz Tomato Ketchup w Europie do 2022 roku.
Ukończono
Pozyskiwanie 100% jaj na całym świecie od kur bezklatkowych lub wyższej klasy* do 2025 r.
Ukończono: 66%
Pozyskiwanie 100% jaj od kur z chowu wolnowybiegowego w Europie do 2020 r.
Ukończono: 100%
Poprawa dobrostanu kurcząt brojlerów w Stanach Zjednoczonych do 2024 r. i zaangażowanie w porozumienie "European Chicken Commitment" do 2026 r.
Ukończono
Zakup pomidorów Heinz Ketchup, w 100% pozyskiwanych w zrównoważony sposób, do 2025 r.
Ukończono:
Zakup oleju palmowego pochodzącego w 100% ze zrównoważonego rozwoju do 2022 r.
Ukończono: 100%
Zakup w 100% śledzonego oleju palmowego do 2022 roku.
Ukończono: 98,5%
Kontynuowanie współpracy z ekspertami i dostawcami w zakresie dobrostanu zwierząt nad najlepszymi praktykami, aby wyeliminować bolesne procedury i promować zrównoważone praktyki.
Ukończono
Poprawa wartości odżywczych produktów, osiągając 85% zgodności z Globalnymi Celami Żywienia Kraft Heinz do 2025 r.
Ukończono: 75%
Zmniejszenie całkowitego udziału cukru w naszych produktach o ponad 30 milionów kilogramów, w naszym globalnym portfolio do 2025 r.
Wczesne stadium
Zmniejszenie zawartości sodu o dodatkowe 5% w naszych sosach BBQ i dressingach do sałatek Kraft w Ameryce Północnej do 2025 roku.
Wczesne stadium
Poprawa wykorzystania, przejrzystość i uproszczenie składników do 2025 r.
Ukończono
Zwiększenie naszej oferty produktów roślinnych.
Ukończono
Dostarczenie 1,5 miliarda posiłków potrzebującym do 2025 r. w porównaniu z naszym poziomem bazowym z 2019 r.
Ukończono: 23%