Kraft Heinz stosuje najlepsze praktyki, aby opracowywać i tworzyć produkty, które znają i uwielbiają nasi klienci.
Lawrence Agar Kucharz i kierownik ds. pozyskiwania nowych klientów — Dział usług gastronomicznych, Wielka Brytania
Oto Lawrence — ekspert od kuchni francuskiej. Wiedzę zdobył w renomowanej szkole gastronomicznej Leiths School of Food and Wine. Po ukończeniu nauki, pracował w londyńskich restauracjach nagrodzonych gwiazdkami Michelin. Był odpowiedzialny za opracowywanie menu oraz wprowadzanie innowacji, aby restauracje, w których pracował wyznaczały nowe trendy kulinarne. W Kraft Heinz Lawrence odpowiada za szkolenia kulinarne i relacje z kluczowymi klientami. Ulubiony projekt, w którym brał udział, polegał na opracowaniu pizzy z hot-dogami dla dużej brytyjskiej sieci. Lawrence prowadzi stoiska Kraft Heinz podczas najważniejszych targów. Dzięki jego pracy pozostajemy pionierami innowacji. Jednym z jego najważniejszych obowiązków jest współpraca z ważnymi klientami w celu określenia ich własnych menu. Ulubionym produktem Kraft Heinz Lawrence'a jest sos Worcestershire Lea & Perrins — „to po prostu niezbędny produkt każdej kuchni. Nie przetrwałbym bez niego choćby jednego dnia”.
Mike Veenstra Starszy ekspert ds. opracowywania produktów kulinarnych — zespół badawczo-rozwojowy usług gastronomicznych na region EMEA
Poznajcie Mike'a. Jego mantrą jest hasło „jedzenie nas jednoczy!” Mike pracuje w gastronomii od ponad 19 lat. Niezależnie od stanowisk jakie zajmował, jedzenie zawsze było w centrum jego zainteresowań. Jego kariera jest niezwykle ekscytująca — pracował w rozmaitych restauracjach, branży spożywczej, a nawet przygotowywał posiłek dla rodziny królewskiej w holenderskiej marynarce wojennej. Mike od 2 lat pracuje w zespole badawczo-rozwojowym ds. usług gastronomicznych w naszym holenderskim Centrum Innowacji 57. Do jego obowiązków należy wspieranie współpracy z kluczowymi europejskimi klientami poprzez organizowanie i prowadzenie innowacyjnych sesji kulinarnych oraz opracowywanie rozwiązań, które będą wspierać ich w odnoszeniu nowych sukcesów na rynku. Gdy zapytaliśmy go, który z naszych produktów lubi najbardziej, Mike odpowiedział — „sos algierski: ma wyraźny, pikantny smak i jest pełen charakteru!”
Hubert Heijligers Kierownik ds. rozwoju kulinarnego
Poznajcie Huberta. Hubert dowodzi zespołem badawczo-rozwojowym we wszystkich projektach związanych ze sprzedażą detaliczną. Bierze udział we wszystkich pracach początkowych w projektach wprowadzających innowacje i ma też decydujący głos w kwestii smaku. Na etapie opracowywania innowacji Hubert jest łącznikiem pomiędzy zespołem badawczo-rozwojowym, a zespołem marketingu komercyjnego. Jego najważniejszym celem jest uzyskanie produktu o jak najlepszym smaku. Dołączając do Kraft Heinz, Hubert wzbogacił naszą firmę o swoje wieloletnie doświadczenie kulinarne. Prowadził szkołę gastronomiczną, pracował jako kucharz dla jednej z najbardziej ekskluzywnych firm cateringowych w Amsterdamie oraz gotował dla rozmaitych instytucji i holenderskiej służby zdrowia. Ponadto, gotował na żywo w programie przygotowanym przez jedną z najstarszych niemieckich marek noży kuchennych. Hubert ma wykształcenie gastronomiczne oraz tytuł licencjata z innowacji produktowej. Pracuje w Kraft Heinz już od 8 lat. W tym czasie odkrył bogaty świat opracowywania produktów gastronomicznych. Zdobył wiedzę na temat przygotowywania przepisów oraz o procesach przemysłowych. Wie wszystko o procesach osiągania odpowiedniej skali, jakości i precyzji produkcyjnej w fabryce. Pomógł zorganizować opracowanie produktów sypkich dla lokalnego sklepu Jewel oraz obszar z przyprawami Heinz. Po 6 latach opracowywania nowych produktów, powrócił do pracy w kuchni i aktualnie realizuje projekty dla wszystkich naszych marek detalicznych. Jego ulubionym produktem Kraft Heinz jest klasyczny ketchup Heinz połączony z domowym sosem chili!
Ed Ryan Ekspert ds. opracowywania produktów kulinarnych — zespół badawczo-rozwojowy usług gastronomicznych na region EMEA
Oto Ed. Zajmuje się opracowywaniem produktów hybrydowych. Ma sporą wiedzę na temat nauki o żywieniu i bogate doświadczenie w sztuce kulinarnej. Praca na tym stanowisku jest dla niego spełnieniem marzeń. „Praca w gastronomii to dla mnie ogromna nagroda i szansa na poznanie dynamicznej kultury kulinarnej na rynku europejskim” — wyjaśnia. Ed działa jako łącznik pomiędzy dwoma różnymi światami. Współpracując z naszymi klientami, zamienia ich pomysły w najlepsze standardy kulinarne, a następnie dzięki mocy nauki zamienia te przepisy w produkty komercyjne. Ed razem z naszymi ekspertami poświęca sporo czasu na szukanie nowych trendów na rynku i eksperymentowaniu z jedzeniem, aby dogłębnie zrozumieć właściwości żywności, jednocześnie dbając o jak najlepsze doświadczenia konsumentów. W ciągu ostatnich dwóch lat Ed zdobył ogromną wiedzę techniczną na temat sosów w ofercie Kraft Heinz. Ponadto jest niezwykle zaangażowany w budowanie relacji z naszymi klientami gastronomicznymi oraz wyjaśnianie im procesów obowiązujących w Kraft Heinz, aby wprowadzać innowacje w ich firmach. Ponadto dzieli się swoją pasją do żywności, szkoląc naszych europejskich partnerów oraz pracowników zespołów ds. komercyjnych. Jego ulubionymi produktami Kraft Heinz są sosy z serii Bull’s-Eye, ponieważ świetnie nawiązują do jego amerykańskich korzeni.